Bu benim İlk MİM im ! Kimse mimlemezse ben mimlerim.




Yaşasın , sonunda ben de bir mim yapacağım.
Kimse beni mimlemese de kendimi mimledim.
Blogger arkadasım Yıldız ın sayfasında gördüğüm mimi yapacaktım önce; fakat oradaki bağlantılar ve yüreğimin rehberliği sanırım ,beni sevilcevirgen hanımın bloğuna götürdü..

çoooook sevdim..İlk bu mimi yapıyorum ..ilkler özeldir..
BU benim ilk Mim im.



https://sevilcevirgen.blogspot.com/2020/03/cocuklugumda-sevdigim-cizgi-filmler-mim.html



                        ÇOCUKLUĞUMDA SEVDİĞİM ÇİZGİ FİLMLERİM.


1.ŞİRİNLER ; her pazar ekrana kilitlenirdim..şirine ,şirin baba,gargamel ve diğerleri..

                         Siyah beyaz TRT  zamanları , buz pateni izlerdim(Katerine Witt cok meshurdu hiç unutmam bu adı ) ardından şirinler..Asla kacırmazdım..Zaten tek kanal ve belli saatlerde tv olunca tabi izleyici olmak şimdikine göre cok ama cok farklıydı.




2.TAŞ DEVRİ ;
Ah ah unutulmazlarım..
Çocukluğuma geri dönsem..Fred Cakmataş,Vilma ve diğerleri. 






3. VIKINGLER ;  Unutulur mu ? ha ha haftaya buluşalım haftaya,vikingler geliyor devamı haftaya .Her hafta buluşup zevkle izlerdik işte..:) Ne güzeldi..


                 

4. DENVER THE LAST DENAZOR , şarkısı böyleydi.Söylediğim gibi yazdım ,elbet yazımı bu değil..Hala bu yaşta izleyebilirim..



İlk başta aklıma gelenler bunlardı , 4 madde olarak maddeledim.
Az daha cocukluk yıllarıma geri dönsem ohooo neler neler var .

                 Heidi , Şeker Kız Candy , Ucan Kaz ,
                   Jetgiller ,Red-Kit, He -Man , Voltran ,
                        Garfield ,Tweety (bir kedi gördüm galiba ) Calimero                                  
                                 
     &&&& İÇİMİZDEKİ MUTLU ÇOCUĞUN HEP GÜLMESİ DİLEĞİYLE &&&&


Yorumlar

  1. Çocukluğuma götürdün beni :))
    Şirinler, Vikingler, Taş Devri, Tom ve Jery, Şeker KIz Candy, Heidi benim de en sevdiklerim arasında.

    Evet ne güzel söylemişsin "İçimizdeki mutlu çocuğun hep gülümsemesi dileğiyle...

    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Sizi ilk kez okuyorum, böylece benim adıma da bir ilk gerçekleşiyor burada. Kendi kendinizi mimlemenizi çok sevdim, neden bir davetiye beklenir her zaman?

    YanıtlaSil
  3. Çocukluğum aklıma geldi yaş 45 bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ne iyi yapmışsınız mime katılmakla.. Bana da çocukluğumdan harika anılar getirdiniz böylelikle :)) Vikingler, Taş devri benim de en sevdiklerimdendi. Takibe alıyorum sizi. İyi yayınlar,

    YanıtlaSil
  5. Çocukluğumda ilk ikisini ben de çok izlerdim ama Vikingler'i yeni keşfettim sayılır. Denver'i ise hiç duymadım açıkçası.

    YanıtlaSil
  6. Jetgiller, Flanderlerin Köpeği, Uçan Kaz, uykudan önce.. İnsanın içi sıcacık oluyor düşününce.

    YanıtlaSil
  7. Şirinler, Taş Devri favorimdi. Viking benden sonraki jenerasyon sanırım. Zaten sevdiğimi de söyleyemem. İlave olarak Voltran ve Ninja Kaplumbağalar diyelim:)

    YanıtlaSil
  8. Evet Taş devrine de bayılırdım hiç kaçırmazdım Vikingler ve Heidi favorilerim sonra jetgiller de vardı aklıma gelen :)
    Sizi takibe alıyorum..

    YanıtlaSil
  9. bir dönemin insanlarının ortak yanı bunlar..

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yapmışsınız...Benim bloguma geldikten sonra bu güzel mimi yapmanıza çok sevindim:)
    Nostalji gibi oldu .Evet aslında davete gerek olmadan da isteyen istediğini yapabilmeli..
    İlk miminiz harika olmuş.
    Şeker kız Candy 'yi ayrı bir severdim :))

    YanıtlaSil
  11. Bu ne güzel mim'dir. Ben tabi biraz küçük olduğumdan birkaçını biliyorum sadece. Bizim zamanımızda tüplü televizyonla başaladı sonra bazı evler lcd televizyona geçti felan bu yüzden hiç siyah beyaz bir ekranda seyretmedim. Okurken yüzümde gülümseme oluştu valla, ilk mim hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  12. ben mimlerdim seni, ama bilmiyorum nedir... :)
    bunlar benim çocukluğum :) =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder