SEN DE BİTTİN GİTTİN 2021

 Heyhat hayat işte.

Bir yıl daha gecti gitti ömürlerden..

Zaman mı hızlandı ben mi yavaşladım acaba ? Aylar yıllar nasıl gecip gidiyor anlamıyorum..

Sanki daha dün idi 2021 in gelişi .Arkama bakıyorum bir sürü yıllar gecmiş oysa bana o kadar yakın bir gecmişte olmuşlar gibi geliyor ki.



Eskisi gibi gecmiş yıl muhasebesi , yeni yıldan beklentilerim yazıları yazmıyorum artık..benim için önemini kaybetmiş.Rakamlar ay gün değişiyor gibi sadece..Genclikte daha heyecanlıydı demek ki.

2022 nin rakamları cok güzel lakin. Bana bir heyecan vermiyor da değil hani..Ayrıca bu yıl tatlı yeğenimle ilk yılbaşımız oldu.Ona uzaklardaki dedesinden,babamdan bir hediye gönderdim.Peluş bir ugurböceği.Bir de yeniyıl kartı yazdım dedenin ağzından,gözlerimde oluk oluk akan yaş ile. 

Babam da görseydi onu ne güzel olurdu. Kısmet..Miniğim bana ve dedesine o kadar cok benziyor ki.Ben ve babannesi de birşeyler koyduk mektup yazdık ,kargoya verdik.

Benim için bir ilki yaşattı mavişim bana ,ikimize de feneriumdan alışveriş yaptım.Bunca yıllık taraftar hayatımda ilk yani ,lisanslı ürünler almak ,FB logolu kalem silgi t-shirt kullanmak. 

Demek ki yenilik enerjisiyle geliyor 2022 bana. 

Belki de yeniyıldan istediğim tek şey yeğenimi daha cok görmek olabilir.Ayrı şehrilerdeyiz. Üstüne babası ile aram cok acık.Önümüzde hayat var biz daha coook zaman geçiririz birlikte dilerim Allahtan.

Son 2 gün..

Takvimler yine değişecek ,yıl olacak 2022. Bir yıl daha yaşamış bitirmiş olacagız.

Bize şansı bahtı , güzellikleri sağlık sıhhat dolu günleri ile gelsin 2022.

Ülkemize ve tüm insanlığa hayırlar ,mutluluk getirsin.. 


Yorumlar

  1. güzel bir yıl olması dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..heepimiz için güzel bir yıl olsun.

      Sil
  2. Gonlunuzden ne geciyorsa sizinle olsun

    YanıtlaSil
  3. Pandemi son birkaç yıllık tarih algımı altüst etse de 2022'ye gireceğimizi biliyorum neyse ki:)
    Yeğeninizi en kısa zamanda görmenizi dilerim. Tüm dileklerinizin gerçek olduğu, sağlıklı ve huzur dolu bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hep birlikte güzel yarınlara..cok tesekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder