Kac yıl gecmiş aradan ayrı ayrı ,bitsin artık bu hasret bulusalım gayrı :)

seni unutmusum güzel blogum,aradan 3,5 yıl gecmiş.
Hayat bu gecip gidiyor işte. Stop dugmesi yokki durdurasın.
İçimden neler gecti.ne fırtınalar dısıma ne seller vurdu, ama sonucta gecti. bütün acılar dertler zamana mahkum hep söylerim.Takılıp kalmamak lazım,epeyce ögrendim sanırım..

en önemlisi de ben artık 40 lık yaslarda yol alıyorum. İçimi dısımı sobelerken hayat tecrübesi dedigim yıllarım var artık. Mutlu muyum ?eh itiraf edeyim 40lar biraz agır geldi rakam olarak.,sonucta kabullendim, yılların tecrübe olarak bana kazanc sagladıgını farkettim.parayla alınamayacak bir kazanc..

Burayı unutmuycam bu sefer. günlük yazma alışkanlıgımı blogla devam ettireyim biraz da.
belki ugrayan,belki yorum katan olur, belki sekli degisir. belki söner gider. Bilmiyoruz.
Bilinmezin yolcuları olarak cıktık yola..

İçim dısım sobe .

Yorumlar