LEGO Daha İyi Bir Dünya için Yaratıcılığı Teşvik Ediyor

LEGO’nun gelecek nesillere bırakmak istediği miras: Yaratıcılık


                       
                   
LEGO gelecek neslin yaratıcı becerilerini geliştirmeye yardımcı olacak bir kampanya başlattı. BETC Paris tarafından hazırlanan kampanya da müzisyen Mark Ronson da bulunuyor. “Rebuild The World” (Geleceği İnşa Et) isimli kampanyada LEGO’nun küçük yaştan itibaren sınırsız yaratıcılığa olanak sağlayan yönü anlatılmak isteniyor. LEGO’nun 80’li yıllardan beri ilk marka kampanyası olan Rebuild The World 18 aylık bir çalışma geçmişine sahip. İlk olarak konsepti geliştirmek amacıyla LEGO’nun şirket içi ajansı olan Rebuild The World kuruluyor. Markanın eğitici setlerinin yanı sıra tamamen bağımsız ve oynayan kişiyi özgür düşünmeye iten yönüne vurgu yapmak isteyen BETC Paris bu yöne odaklanıyor.
devamı bigumugu.com da...

Yorumlar

Yorum Gönder