değişim için niyet ediyorum






Bugünden sonra 
her işimde Meleklerimin yanımda olup bana güzel gelişmeler için yardım etmelerini istiyorum


 İşlerim kolaylıkla yoluna girsin, yeni bir iş hayatıma kolaylıkla gelsin

. Huzurla çalışmayı ve bereketli paralar kazanmayı hak ediyorum, kolaylık bilişi bana tanımlansın, zorluk diye birşey yoktur bunu biliyorum ve bilmeyi seçiyorum.
. Yolumun doğruluk, dürüstlük ve sevgi olmasına, hayatıma da bu enerjide insanlar girmesine, evrenin mucizelerine inanmaya ve o mucizeleri hayatıma çekmeye ve geldiklerini görmeye niyet ediyorum. 
Geçmişimden gelen kıtlık, sevgisizlik bilişini bırakıyorum herşey değişir ben de değişmeye niyet ediyorum. 

Ne kadar şanslıyım diyeceğim, yüzümü güldürecek, kalbimi coşturacak güzellikler kolaylık ve sevgiyle hayatıma geliyor ve bunlar için şimdiden şükrediyorum
   

Yorumlar

  1. Düzenli yapıldığında işe yarayacağını düşünüyorum. Allah niyetlerini kabul etsin 🙏🤚

    YanıtlaSil
  2. Değişim için niyet ettiklerinizin her biri "en kısa zamanda" kolaylık ve sevgiyle tek tek gerçek olmasını, "Ne kadar şanslıyım" diye sevinçten göklere uçmanızı can-ı gönülden dilerim. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yazıya yorum bırakmıştım. Bana gelip Hatay yazımı yorumladığınız gün???!!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder