günlerden ekim 2021 in sonu

 Ömürlerden bir ekim daha gecti gitti. 

2021 yılının da sonuna geliyoruz ,ne kaldı yeni yıla.. Zamanı yakalamak mümkün değil.

BU hafta access bars uygulayıcısı olmak için eğitimim var..Onu alayım uzun uzun anlatacağım burda .

Savas magduru cocuklara ilgileniyorum birkaç haftadır. Onları hayatıma almak bana büyük mutluluk verdi. Küçük yerde hayata dokunmak daha kolay..İStanbulda iken kim kime dum duma bir hayat yaşanıyordu.

Oysa yasadıgım yer ; izmit körfezinin şirin beldesinde hayat daha güzel akıp gidiyor..Tabi kader beni nereye nasıl atacak onu da bilmiyorum.İş durumum burda kötü oluyor.ancak psikoterapi alanına giriyorum.aile dizimi eğitimleri de alacagım.Aralıkta başlayacak. Onu da anlatırm uzun uzun sevgili blog.

Ve siyasi bir partiye girdim..şimdilik ondan da bahsetmeyelim..

yazmayı özlemişim..Kitap projelerim var..Dilerim yazmak ve basmak ve hatta satmak kısmet olur.

Yabancılara türkçe öğretiyorum .yeni basladım..suriyeli bir grubum var.. Bir de pakistanlı meslektaşlarımın oldugu bir grup var..Onlarla derse henüz başlamdım..Gönüllü yaptıgım bir çalışma..hiçbir ücret almıyorum...yaptıgım bu ülkeme bayrağıma vefa borcum.


görüşmek üzere..

hayatımdan gecip giden ekim..

Hoşgeldin Kasım..


Yorumlar

  1. maşallah maşallah ne kadar aktifsin yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Yıllar çok hızlı geçip gidiyor, hayatı yakalamak mümkün değil.

    Sizlere sosyal hayatınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun...zamanı yakalamak mümkün değil gercekten

      Sil
    2. Ucundan, kenarından yakalamaya çalışıyoruz...

      Sil
  3. zaman, geçmesini istediğimizde duruyor. Durmasını istediğimizde ise su gibi akıp gidiyor. 2021'e ne zaman girdik ki, sonu geldi diyorum bazen :) Anladığım kadarıyla güzel işler yapıyor, ihtiyacı olan insanların hayatlarına dokunuyorsunuz. Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel aktivitelerin var, maşallah sana, tebrik ederim. Access bars ile ilgili yapacağın paylaşımları şimdiden merak etmeye başladım. Kolaylıklar diliyorum. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder