gecmişten gelen dizeler ,geceye düşsün..

 






Ders defterimin arka sayfalarına yazılmış buldugum dizeler..yıllar öncesinin defteri .
   Okudukca  kendimi  buldugum mısralar..Kime ait olduklarını bilmiyorum, belki adını unuttugum bir  şairindir , okuyup  not almışımdır defterime..
   Belki benim gönlümden gecenleri yazıvermişimdir vaktin birinde..
hatırlamıyorum..Tek bildigim ne zaman okusam bana beni anlatıyor..içimi bir hüzün kaplıyor..    
                       



Bazen sıgınmak istersin bir yüreğe

Anlık mı , ömürlük mü bilemezsin
Ne istedigini bilemezsin
Gecmişte yaşananlar
Gelecekte olacaklar önemsizdir
O an için sığınmak istersin sadece,
Belki...
yagmur dinene kadar ,
Belki de..
sonsuzluğa kadar..

Yorumlar

  1. Sonsuza kadar sığınacak yürekleriniz olsun.

    Ne güzel şiirmiş bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim..okumanıza ve begenmenize sevindim

      Sil
  2. Yıllarca oraya buraya yaydığımız kelimeler, diziler, notlar günü geliyor güzel bir hatıra defteri olabiliyor güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkür ederim..birileri gelince mutlu oluyorum kendi halimde bloguma..hosgeldiniz.

      Sil

Yorum Gönder