günlerden bugun

Dün doktor telaselerimle gecen yorgun günün ardından bugün tüm gün evdeydim..yine biraz dibe vurmuş zamanlardayım aslında..hayatımda yeni bir baslangıc icin motive olmaya kendime bir yol bulmaya calışıyorum..

Hayat denen muamma icinde yapayalnız kalmış bicareyim sanki..dogan güneşi batan günü birlikte yasayasagım biri olmasını o kadar icten temennilerle dilemiştim ki Allah tan..
Amma velakin , nasipten öte yol yürümezmiş..nasibimde yalnız kovboy yasamak varmış.
Belki kaderim degişir..yüzüm güler..gönlüm sükun bulur..bilmiyorum. bilemiyorum. kestiremiyorum
Hatta zaman zaman umut bile edemiyorum.

bir eylül daha gecip gidiyor ,ömürlerin gecip gittigi gibi.
İçimde bir hazan rüzgarı ,durmak yorulmak nedir bilmeyen bir hazan.
yorgunum ,
üzgünüm ,
ruhum tekbasınalıkla mücadeleden bitmiş tükenmiş.
içimde yeni tomurcuklar actırmaya calışıyorum..
kendi dünyamda kendimle basbasayım...solmuş..terkedilmiş.

Yorumlar

  1. Duygularınızı ne güzel ifade etmişsiniz. İnsanın yaşadıklarını böyle yazıya dökebilmesi de büyük maharet. Umarım her şey daha iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin hayırlısı olsun. Ben de bazen yalnız kendimle başbaşa kalsam diye özlem içine giriyorum. Sanırım insanoğlu hep özenecek başka bir şey buluyor. Birini seçsek diğer yol kapanıyor. En iyisi tadını çıkartmaya çalışmak.

      Sil

Yorum Gönder