Sevgiyle istediğim herşey bana sevgiyle ve kolaylıkla geliyor.


                     Bugün söyle hayata dair ne varsa.. yarın cok gec olabilir..

           Hayat bir gündür , o da bugündür demişler ya ; ne kadar da dogru aslında..
Bir dakika sonrasında var olup olmayacagımızı bilmedigimiz bir dünyada yasıyoruz , arkamızda bıraktıgımız tüm gecmişimizle birlikte.
Sihirli kelime bu olsa gerek ; arkada bırakmak..
Rahmetli pembe yanaklı anneannecigimin bir lafı vardı ; insanın sırtında dibi delik bir küfe olmalıymış derdi ,atı-atıver kızım arkaya..böylece gecip gidiyordu yüreginden atmak istediklerin onun ifadesiyle..Sırtımda dibi delik küfem olmadı benim uzun yıllar...gecmişe takılmamayı yeni yeni ögreniyorum . Olsun hiçbirşey icin gec degilmiş..

  sevince her gün biraz daha güzel ..biraz daha keyifli..
sevmeyi bilince ; yaşamayı ... dogan günü..cicegi..böcegi..dagı tası..herseyiyle insanı..kendini..




Yorumlar

  1. "İnsanın sırtında dibi delik bir küfe olmalıymış" ne güzel bir atasözymüş. Bunu başarabilmek kolay değil. Geç de olsa başarmışsın ne mutlu sana. Anneanneciğine Allah'tan rahmet dilerim🙏🌷🤚

    YanıtlaSil
  2. sagolasınız..tam basarmadım fakat epeyce yol aldım.

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu sana. Umarım benimde dibi delik küfem olur.

    YanıtlaSil
  4. Olur olmadık her şeyi düşünüyoruz kafaya takıyoruz çok doğru bir atasözü. Bunu başarmış olman veya bu yolda ilerlemiş olmak bir adım atmak bile çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Şansıma benim hafızam çok zayıftır, unuturum hemen her şeyi. Benim küfe delik deşik :D

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin.
    Çok güzel demiş keşke onun dediği gibi olabilseydi

    YanıtlaSil
  7. Anneannen ne güzel söylemiş "insanın sırtında dibi delik bir küfe olmalıymış derdi ,atı-atıver kızım arkaya" keşke atabilsek...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder