Covid günleri ,Oriflame ve ben

 Hayatındaki istikrar ne derseniz Oriflame derim..

 www.oriflame.com.tr    Katalogla satış yapan İsvec firması..



Cok uzun yıllar önce ilk kaydımı olmuştum..iyi kötü sattım bazen kücük bir ekibim oldu birlikte calıştık bazen de bıraktım ; kayıt yenilemedim..Nerden baksan belki 20 yıllık bir mazimiz var.. O kaliteden vazgecmedi ben de ondan. 

 Birkac aydır yeniden üye oldum. Bu sefer kozmetik degil..wellness ürünleri kullanmaya yönelik.

Malum evlere tıkıldıgımız ,birbirimize selamdan bile korkar hala getirildiğimiz covid19 günleri bitmedi.Bagısıklık sistemimi kuvvetlendirmek için wellness ve kalitesine adına yüzde yüz güvendiğim ORIFLAME ile yola devam ediyorum..Cok da iyi yapmışım..dizlerimde sorun vardı fizik tedavi görmüştüm onlara bile iyi geldi..Omega 3 sadece biri.Birkac markası var .Ben bununla basladım..Aralıkta multivitamin alıcam.Karar verdim..Faydasını görüyorum..BU hastalık herkese fazlaca bulaşmaya basladı..kendimize yatırım yapmaya ,vücudumuzu güclendirmeye mecburuz.

Evde olmak.
 Yüzyüze görüşmelerin gitme gelmelerin olmadıgı azaldıgı su günlerde acıkcası sinirlerim yıpranmaya baslamıştı..özledim eşime dostuma gitmeyi cagırmayı ,birlikte cay içmeyi..Korkusuzca sokaklarda dolaşmayı..Biraz daha sabır..
                                             Dijital dünyaya alışmaya basladım galiba..
  Arada ürünlerimi blogumda tanıtacağım..Hem de satışım için kafamdakileri çalışmış olurum..
Cok yenilenmiş adını duymadığım teknolojilerle ürün üretmeye baslamışlar.
Bilgiyi edinmek öğrenmek lazım. 
  Katalogla satıs sermaye gerektirmeden yapılabilcek bir iş. Mutlu kullanıcı denen , sadece kendi ihtiyaclarını da alabiliyorsun.kotası puanı sınırı yok..sadece 100 bp altı 16 tl kargo ücreti var o kadar.
Ayrıca bana iyi geliyor..Ne zaman dibe vursam oriflame kayıt yapmışım kendimi.Kafamı ugrastırmış az cok da kazanmışım bişiler..Bu işten güzel para kazananlar da var.. Emek vermek işin püf noktası .
 Ben mutlu kullanıcıyım.. 3 tane alt kaydım var.Onlarda mutlu kullanıcı..
 Kimbilir belki dijital dünya sebep olur da , yeni kayıtlar da acar. Yeni kişilere ulaşırım..


Yorumlar

  1. Ben de kayınvalidemin üyesiyim 😄

    YanıtlaSil
  2. bol satışlar , oriflame ürünlerini bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler..kendiniz aldıgında daha güzel oluyor..saat acık bir dükkana girip alışveriş gibi..

      Sil
  3. Üniversite yıllarında kızlara satardım ben Oriflame. :) Bakırköy'de ofisleri vardı, trenlere geçer alır gelir yurda dönerdim. Hey gidi günler hey! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası kapanalı cok oldu.ayrıca ürün kalitesi markalar o yıllara göre cok cok iyi..sizi tekrar oriflameciyapalım.Erkek ürünleri öyle cok ki.antiaging erkek markası bile var..düşünün..kişşisel bakımın geldigi noktayı..:)
      eskideen tek parfümleri vardı.şimdi hersey.

      Sil
    2. Evlendik, barklandık artık. Bizden geçti. Yaşlanmayı düşünmüyorum ben. :)

      Sil
    3. :) peki.. mutlu kullanıcı olmak isterseniz benim kayıdım olun.
      1 tane de beylerden olsun..

      Sil
  4. Bir ara bizim hanımda kullanıyordu oriflame ürünlerini

    YanıtlaSil
  5. devam etsin..siz de kullanın mutlaka..sizlere göre de cok ürün var.

    YanıtlaSil
  6. Lisedeydek çok bakardık ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder