Fakirleşen cennet vatan

 Kelimelerin bittiği ,cümlelerin kurulamadığı noktadayım..

Doların altının aşırı yükselişi derken,son birkaç gündür sosyal medyada cokça vakit harcadım.

Akıl tutulması bir tarafta,sokağa çıkanlar birtarafta,fetöcüler bir tarafta,aktroller bir tarafta.

.Kim neyi neden yapıyor belli değil. Yada belli,ben anlamak istemiyorum .

iyimserliğimi kaybetmemek adına..

Birleşik arap emirlikleri ile yapılan swap anlaşması ile ekonomik kurtuluş savası mı kazanıldı şimdi?

Ben gün içinde dısardaydım ,twitlerde gördüm haberleri.

Kalbimin sızladığını hissettim cidden , 

Şu koca ülke ne hale getirildi..

Acı bir durum..Daha acısı artık anlamakta zorlandığım hezeyan ehli ,akıl tutulması yaşayan taraf.

Ne yer ne içilir de bu duruma gelinir..


Yorumlar

  1. O kötü espriyi yapmak zorundayım. Kötü günler geriden kaldı, artık çok daha kötü günler bizi bekliyor. :(

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı diyelim. Her şey güzel olur inşallah.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder